niedziela, 10 listopada 2013

Golden Rose Paris 110 i Golden Rose Jolly Jewels 103

Witajcie!
Czy jestem GoldenRoseManiaczką?:) wygląda na to, że tak. Ale cóż zrobić...mnóstwo kolorków, dobra jakość ( u mnie baza OPI lub Eveline 8w1), dla każdego coś miłego:)

Dziś dwa kolorki.
Golden Rose Paris 110 - jest to jasny brąz, taka mleczna czekolada. Nie jestem wielką fanką brązów, ale ten kolor mnie uwiódł. Zestawiam go przeważnie z jakimś złotem na kciuku i palcu serdecznym. Rozprowadza się w miarę ok, chociaż mnie w tej serii wkurza mały/wąski pędzelek, bo muszę się nim nieźle namachać.

Golden Rose Jolly Jewels 103 - złoto - różowy lakier brokatowy. Większe brokaty, są w kolorze blado - różowym, a drobne i całe "tło" są złote. Błyszczy się pięknie, tak że ciężko go było "złapać" na foto.
 Myślę, że ile warstw by nie nałożyć samotnie, nadal będzie transparentny. Dlatego proponuję nakładać go na inny lakier, myślę że będzie wyglądał bardzo ładnie na większości kolorków. U mnie dziś zagościł na brązie.

Lakierów z serii Jolly Jewels mam sporo więc troszkę się na oglądacie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz