wtorek, 5 listopada 2013

Golden Rose Holiday -piaskowe, tym razem pastele

Jeżeli ktoś tu zagląda to przepraszam za długąąą przerwę, już będzie lepiej:)

Dziś kolejna noteczka o lakierach Golden Rose z serii Holiday. Dokupiłam sobie jeszcze 3 kolorki do tych które mam. Tym razem padło na pastele.

I teraz tak.... poprzednie lakiery z tej serii, które już Wam pokazywałam uwielbiam, co do tych mam mieszane uczucia. Niby fajne aleee jednak, coś nie zagrało. Wydaje mi się że jak dla mnie są zbyt transparentne i jakieś takie nijakie:) Oczywiście są delikatne, jak to pastele, ale żeby uzyskać jakiś efekt trzeba nałożyć aż 3 warstwy :( Co nie zmienia faktu że na lato lub jako delikatny akcent do innych pasteli są ok:)

Kochani! zostawcie czasem jakiś znak żebym wiedziała że te moje opinie komuś się przydają. Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami na temat tych lakierków, kolorków które warto kupić:)

Czy chcecie żebym pokazywała kolory na paznokciu?

Następna notka o Golden Rose Jolly Jewels bo ich też troszkę mam:)

Na zdjęciach :
  • Żółty - kolor 74
  • Biały - kolor 70
  • Niebieski - kolor 71




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz