wtorek, 3 grudnia 2013

Tonik dla cery tłustej i mieszanej - Baikal Herbals

Długo szukałam swojego jedynego tonika do twarzy. Moja buzia to cera wielce problematyczna. Zaczerwienienia, podrażnienia, czasami wypryski, wągry. Cera mieszana, ze skłonnością do przesuszania.
Zależało mi na znalezieniu tonika, który nie będzie jechał alkoholem na kilometr, ale też dobrze oczyści cerę, ponieważ w moim przypadku źle oczyszczona buzia oznacza niespodzianki na drugi dzień.
 
Przemęczyłam wiele toników. Fakt większość dobrze doczyszczała cerę, ale również przesuszała i pozostawiała okropne uczucie ściągnięcia.
No i trafiłam na Baikal Herbals - oczyszczający tonik dla cery tłustej i mieszanej na bazie ekstraktów z ziół.
 
 
Na początku podchodziłam do niego sceptycznie bo już traciłam nadzieję na znalezienie czegoś łagodnego i dobrego. Jednak ten tonik mnie zadziwił i bardzo go polubiłam. Bardzo dobrze oczyszcza i dodatkowo doczyszcza makijaż. Niweluje uczucie ściągnięcia i przesuszenia. Pachnie może nie wybitnie, ale da się wytrzymać. 
 
Producent tak o nim pisze:

Nagietek i Tarczyca Bajkalska usuwa zaczerwienienia i podrażnienia skóry, zwęża rozszerzone pory.

Pasternak uspokaja i zmiękcza skórę, a Mięta ją tonizuje i nadaje sprężystości.

Organiczny wyciąg z Wiązówki błotnej delikatnie oczyszcza i łagodzi podrażnienia, posiada właściwości przeciwzapalne i antybakteryjne, uelastycznia skórę.

Organiczny ekstrakt z szałwii działanie oczyszczające, przeciwzapalne w przypadku cery trądzikowej, ściągające przy rozszerzonych porach.

Dzięki naturalnym składnikom tonik przywraca skórze naturalny bilans, napełnia ją zdrowiem.


Myślę że mogę się z tym zgodzić, poza ściąganiem porów :) na pory nie zrobił nic.

Dostępność : w internecie
Cena: 17 - 20 zł.

Skład: Aqua with infusions of: Scutellaria Baicalensis Root Extract, Pastinaca Sativa Extract, Organic Calendula Officinalis Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Organic Spiraea Ulmaria Extract, Organic Salvia Officinalis Leaf Extract;Glycerin, Lauryl Glucoside, Decyl Glucoside, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.
 
 


 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz