czwartek, 18 lipca 2013

Trwałość lakierów - mój wybawiciel

Nie wiem jak Wy, ale ja miałam straszny problem z utrzymaniem trwałości lakierów dłużej niż 2 dni. Próbowałam i cudowałam z wieloma lakierami różnych firm. Testowałam te za 60 zł (tak, tak głupia baba) jak i te po 5 zł. Z takim samym skutkiem - czyli na drugi dzień wszystko odchodziło płatami. Wkurw niesamowity- wiadomo: zmywarki nie mam, sprzątaczki też nie, a lubię mieć pomalowane pazurki. Myślałam, myślałam i doszłam do wniosku, że musi być na to jakaś rada. Stwierdziłam, że rozwiązaniem może być jakaś dobra baza. I tak oto postanowiłam kupić bazę OPI - no bo skoro lakiery są wporzo, tyle że drogie, to może i baza się sprawdzi. I.....strzał w dziesiątkę. Zakupiłam, przetestowałam i sukces! Ta baza rozwiązała moje problemy. Trzyma się wszystko, i to uwaga tydzień i dłużej! Nie, nie ściemniam- serio! Do tego - uwaga! - zmywam, sprzątam i gotuję. I nic. Nic się nie kruszy, nie odchodzi płatami- jedyne co - to delikatnie ściera się na końcach, a pazury mam dość problemowe. Baza mimo, że nie najtańsza, wydajna bo, używam i używam a ona się nie kończy. Poleciłam ją kilku osobom i u nich też się sprawdziła. Wiadomo, że może nie u każdego się sprawdzi, ale jak u mnie się sprawdziła to myślę, że Wy też będziecie zadowolone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz